Skip navigation

Currently Being Moderated

Mapview krijg ik niet aan de praat, HX9V

Topic started on Sep 3, 2011 10:08 PM , last reply on Jul 2, 2012 10:35 PM

in Camera's & fotolijsten > Cybershot
15 posts since
Sep 3, 2011

Ik heb 3 weken geleden de HX9V gekocht en heb al meer dan 1000 foto's/video/s gemaakt op mijn vakantie. Ik heb constant GPS gebruikt, dit werkt prima, meestal binnen 1 minuut na aanzetten heb ik verbinding met de GPS (eerst GPS update gedaan via computer! Zie handleiding).

Eenmaal thuis gekomen wil ik Mapview uitproberen, maar dit lukt niet.

Ik sleep een foto naar het venster Mapview zoals het voorbeeld aangeeft en er gebeurd niets. Onder in het venster Mapview zie ik kaarweergave proberen. Als ik hier op klik, wordt een nieuw venster geopend met daarin een aantal voorbeelden in Google maps. Als ik daar een foto naar sleep, dan wordt alleen de foto weergegeven in Internet Explorer, geen mapview. Er wordt geen foto getoond op een kaart!

wie weet raad

• The-Hat 209 posts since
    Dec 14, 2010
    Written on Sep 5, 2011 5:39 PM

Hoi Frank,

Heeft u als allereerst de PMB al geupdate?

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB&m=DSC-HX9V

En als u in PMB (de nieuwste) vervolgens uw foto's heeft ingeladen en dan naar openen met bovin in rechts in kaarweergave en u ziet ze daarin staan dan ziet u ze dus niet te voorschijn komen?

Ik vraag dit omdat u in uw vraag het over slepen heeft maar dat is niet nodig.

Als u wat u hierboven doet en bij uw foto's in PMB een groen pinnetje ziet (GPS zit in de foto) dan moet het werken.

Succes,

Vr. groet,

The Hat

• Reply
  • maclinden 1 posts since
    Jul 2, 2012
    Written on Jul 2, 2012 10:35 PM

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.

Ben je tot een oplossing gekomen?

Martin

• Reply