Wakker geworden met achterdeur open, portefuille weg, laptop weg.. met andere woorden dikke miserie. Ik dacht tiens de VAIO neemt contact op met SONY voor updates, dus als ik dit navraag of via gerechterlijke weg navraag kan Sony mij vertellen waar deze contact opneemt en heb ik de inbreker bij de lurven. Dit is echter zonder Sony gerekend die doodgewoon antwoorden dat ze niet voor politie spelen en zich daar niet mee bezighouden. Nu is het volgens mij een koud kunstje voor de technische dienst om via mijn serienummer op de loer te staan en de moment dat deze zich inlogd om een update te doen even een seintje naar de politie te geven met de IP nr zodoende dat deze bij de provider adres kunnen opvragen. Kleine moeite zou u denken. Niet dus. Erg klantvriendelijk van Sony. Wat is anders eigenlijk het nut van registratie, alleen om onnodige reclame door te sturen?????. Softwre matig is dit voor hun twee minuutjes werk misschien en als iedereen het deed moet je niet vragen hoeveel kleine diefstallen terug opgelost geraken. Maar ja, dus maar terug naar HP denk ik.